Idag, konferens i Göteborg

Idag ska vi hålla en konferens i Göteborg som har med naturens välbefinnande att göra. Man skulle kunna kalla det för en miljö - konferens Göteborg, men det låter så pretto på nåt vis och pretto är verkligen den här konferensen inte. Deltagarna kommer från ett medelstort företaget i mellansverige, och jag ser fram emot att få bolla ihop allt till en skön röra av aktiviteter, events och diverse överraskningar. Tjejen som jag pratade med på företaget är någon slags klassisk sekreterare som jag förstod saken, en väldigt sympatisk människa är mitt spontana intryck, och hon verkade väldigt mån om att de anställda på företaget skulle få vara med om en riktigt speciell konferens i Göteborg. Självklart ska jag göra mitt bästa för att skapa rätt förutsättningar för detta. Ska bli kul!
Överraskningar? Ja, jag kan inte säga så mycket, mer än att det är ganska så feta överraskningar på den här konferensen, åtminstone sett till vad de kommer att kosta. Jag kan avslöja så pass mycket som att de handlar om ta en tur över himlen i Göteborg, så pass mycket kan jag säga. Men inte mer. Då avslöjar jag allt, och vem vet: kanske läser någon från företaget ifråga min lilla blogg? :)
Bättre ta det säkra för det osäkra. Detta ska ju bli en bra konferens Göteborg!
Dagens sidor om konferens: 
http://squidoo.com/konferensgoteborg
http://www.balingsholm.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0